Hästdag med tjockisar och liemannen

Måste säga att detta varit en jättemysig helg :D Har varit hos Cina rätt mycket, och träffat Linn. Har både saknat att vara hos Cina och att träffa Linn! :D
Denna dagen har varit riktigt jobbig, fast på ett roligt sätt! Sov hos cina och gick upp klockan nio ungefär och red hennes stora nordsvensk Tösen. Det gick jättebra :) Sen åkte jag hem vid ett och red Meggie. Vi red lite i hästarnas förra hage där mamma ställt upp några "hinder". För er är det nog bara små pinnar. Men för mig är det verkligen stora hinder. Men det gick iallafall hyffsat bra :D Det känns verkligen som att jag vågar mer nu än jag gjorde förut. Det går framåt :D
Efter att jag ridit Meggie så red jag Alex. Skulle använda henne i några filmsnuttar som vi ska ha med på Halloweenshowen i skolan. Så jag klädde ut mig till någon slags blandning mellan en svart ryttare och liemannen. Blev ganska fult faktiskt xD Alex fattade knappt nånting. Så vi får se vad min lärare tycker imorn xD Slänger upp två bilder och en filmsnutt. Kanske även lägger upp film från mig och Alex nån dag, men nu vill jag sova. Natti :)

Tösen och jag :)

Jag och "spökhästen"


Meggie och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0