Ny design och mysig ridtur

Tjaaa! :D
Har ny design här på bloggen, är ganska nöjd. Ska fixa det allra sista och sedan en header när jag har tid :)

Red Meggie igår :) Tog först en kort sväng i skogen och sedan var vi på banan lite.
Det var så mysigt och jag är så nöjd! Vågade ta ett litet skutt över ett kryss och det kändes inte långt från perfekt. Hon "hetsade" inte upp sig utan tog det lugnt och hade en perfekt lugn och jämn galopp fram till hindret, dock fick jag skänkla på henne efteråt för att hon inte skulle sakta av efteråt men jag är skitnöjd :') Dock vill jag inte lägga upp film på det eftersom det finns så sjukt många personer här i hästvärlden som tar varje tillfälle de kan att trycka ner andra och visa att de är bättre. Så jag väntar nog med den.

Här är iallafall en liten mysfilm från skogsturen :D Sorry för min fula röst, blir så himla knasig när jag rider, man blir så glad och löjlig :) Observera att min kondition tyvärr suger så jag blir andfådd jättelätt (önskar att jag hade astma och kunde skylla på det istället, så slapp jag erkänna att min kondition är så dålig x)). Nä, men ta gärna en titt :) Tycker den är lite mysig faktiskt <:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0