Träning med Celine

Hade träning med Celine idag för första gången. Har bara "slöridit" henne lite förut. Det gick jättebra, trots att jag både hade ont i magen och ryggen. Men jag är nöjd. Hon är verkligen duktig min lilla Celine <3 Mitt i träningen säger min tränare att hon vill se hur hon är i galoppen och jag hade faktiskt aldrig galopperat på Celine innan, men det gick bra, dock blir jag irriterad på mig själv för jag har verkligen aldrig något stöd i stigbyglarna när jag galopperar. Istället klämmer jag med knäna och hittar stöd där istället. Ful ovana det där :( Ska göra mitt bästa för att jobba bort det.
Mamma lovade att fota, och det gjorde hon, men det var bara det att jag glömt ställa in kameran på rätt inställniingar och mamma kollar aldrig på bilderna hon tar, hon bara fotar så många hon kan, så bilderna blev jättedåliga. Hade inte använt kameran sen jag fotade i ridhuset i Ljungby då jag hade inställningarna på så ljust som möjligt. Så bilderna blev verkligen jätteljusa. Men jag har redigerat de så gott jag kan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0