Försenad Layout, Ny häst och Sickinge

Shoo breeee! Jag får nog köra på den här "jättesnygga" designen ett tag, för jag orkar inte fixa någon header och krångla med färgkoder ikväll. Och dessutom var vi och hämtade en ny häst idag så mycket av min tid kommer gå till henne. Hon är verkligen jättefin. Celine heter hon, en frieser som är sex år. Jätteduktig på dressyr och väldigt lugn och snäll. Känner ju inte henne så bra än så det är lite svårt att beskriva henne. Men efter ett tag vet jag nog hur hon är ;) Imorn ska jag till Ljungby och kolla på hästtävlingar. Får se om jag fotar något eftersom det är inomhus, och förmodligen lär ljuset förstöra bilderna. Nu ska jag tömma minneskort och sedan sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0