Jag börjar om

Sofie var här igår och tog en titt på Meggie :) Det är meningen att hon ska hjälpa mig lite med hoppningen. Jag måste nog verkligen börja om helt från början med den. Jag är ju så fruktansvärt rädd men vill så gärna! Så det bästa är nog att börja med bommar och sånt och sen bygga upp det mer och mer.
Jag tror det blir bäst för både mig och Meggie. För Meggie har ju inte världens hopperfarenhet och hon är ju ändå 15 år.
Blev tyvärr ingen ridning för mig idag för mamma fick hämta mig i skolan då jag hade sån fruktansvärd migrän så jag sov från halv fyra till halv åtta. Hatar migrän...
Imorn ska jag till växjö vid kl 2, och möta upp Martin och David, går nog en sväng på stan och sen drar vi till Lessebo och umgås med Pokemon.
Och jag ska ändra Layouten när jag kommit på hur den ska se ut. Detta blåa mönster får duga så länge x)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0