Nostalgi-musik!

Sitter och lyssnar på musik som jag lyssnade på när jag gick i sjuan och åttan. Jag fattar inte varför jag inte lyssnat på dessa band på så länge! De är ju skitbra. Kanske tröttnade jag efter att ha lyssnat på dessa låtar hundra gånger om dagen? Haha. 
 
Embrace, riktigt mysband. Och jag tycker fortfarande att de är riktigt bra, speciellt låten "natures law", dock ger den mig lite påminnelser om de gånger jag har mått dåligt. Men det är bara att tänka bort. För låten är ju fantastiskt vacker!
 
 
 
My Chemical Romance! Såklart att man någon gång i sitt liv lyssnat på de! Förstår inte hur man inte kan tycka om de? :)
 
 
 
 
 
Panic! At the Disco. Väldigt flummigt band med flummig musik och lyrics! Det gillas!
 
 
 
ESCAPE THE FATE! Detta band har nog alltid legat mig väldigt varmt om hjärtat. Fy sjuttsingen vad jag har lyssnat på de mycket i mina dagar. Tyvärr så har de ju bytt sångare och blivit ett väldigt tråkigt band. 
Men låtarna med deras förra sångare Ronnie Radkes är såååå bra. Man får sån kick! :D
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jättefin blogg! Kika gärna in på min! :D

Svar: Tusen tack :D
Sofy | Hästblogg

2012-08-20 @ 21:02:11
URL: http://wilmafur.blogg.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :D
Sofy | Hästblogg

2012-08-21 @ 21:05:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0