Terränghoppning - Bildbomb!

Halloj! Är helt slut idag... Tänkte rida Meggie en sväng idag, men när jag skulle hämta henne i hagen var hon jättevarm, och alex nästan tryckte in sitt huvud i Meggies grimma för hon ville följa med ut ur hagen så jag tänkte att jag rider Alex istället :)
Red henne på Terrängbanan som jag byggde i helgen. Eller terrängbana kanske man inte ska kalla det x) Det är snarare en hage med lite små stockar i. Alex var iallafall hyffsat pigg och hoppade ganska bra för att vara hon! Hon brukar alltid springa rakt igenom hindrerna så att bommarna går sönder. Men hon hoppade faktiskt ganska bra :D
Sedan kom vår nya medryttare till Celine hit. Då red jag Cessna för att hon inte skulle bli stressad av att gå själv i hagen. Vi red på banan en sväng och gick sedan till terrängbanan. Det var jäääätteroligt att hoppa med Cessna där :D Dock så tog jag det ganska lugnt med henne eftersom hon inte gått på ungefär en månad.
Och för Anna och Celine gick det superbra. Celine har ju fått för sig att springa åt sidan vid hindrena men Anna fick henne ändå att hoppa de flesta gångerna :D

Lägger upp en film från min lilla halvbra ritt från terrängbanan på Alex och även en liten snutt från när jag red Meggie där häromdagen. Men jag lägger in de i ett separat inlägg.
Nu kommer bilder :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

ÄLSKAR tredje bilden nerifrån! Vilket underbart LJUS :D

Svar: Åh, tack så jättemycket :D
Sofy | Hästblogg

2012-08-20 @ 20:58:38
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/
Postat av: Kajsa

fina bilder :)

Svar: Tusen tack :D
Sofy | Hästblogg

2012-08-20 @ 22:08:36
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0