Aktiv!

Dennna dagen har varit jättebra! Har varit ute hela dagen :)
Åkte först till Linn och fotade henne när hon red Yrja :) Sedan kom hon till mig och fotade och filmade när jag red Meggie. Meggie studsade inte en enda gång! :o Helt otroligt! Det var första gången jag galopperade på en öppen yta utan at hon studsade! Helt otroligt!
Efter att jag ridit Meggie och tagit lite paus inomhus bestämde hela familjen (iallafall de familjemedlemmarna som bor heemma) att vi skulle gå ut en promenad för solen sken så fint. Och klockan var faktiskt efter kl fyra när vi var ute och det hade inte ens börjat mörkna! :D VÅren är påväg, tjohooO! :''D
Vi tog med oss Ella ut, och pappa gick med Cendy och jag red Alex :D
Linn och Yrja :)
Jag och Meggiie (och ella xD)

Jag på Alex med pappa och Cendy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0