Celine och Meggie

Meggie verkade lite bättre igår. Hörde inte henne hosta nånting, men hon verkade dock fortfarande lite hängig. Men hon äter och dricker iallafall och det är väl det som brukar avgöra om de är sjuka eller inte. Hoppas att hon piggnar till nu. Jag har ju sportlov och vill verkligen passa på att rida.
En bild från igår. Hon ser ju inte jättepigg ut, men jag tror det blir
bra snart :)
Celine... Hon är en så himla trevlig häst! Hon är så försiktig men vill ändå vara med och gosa. Hon har verkligen en stark personlighet. Jag kan inte beskriva den så väl som den förtjänar!
Längtar tills när snön försvinner lite och jag kan sätta igång henne på allvar. Hon är riktigt duktig på dressyr, så vi satsar lite på att träna tillsammans, kanske inte tävla, men iallfall träna för att det är kul :D

Kommentarer
Postat av: Moa Kampl

Meggie kommer nog bli bra, bara hon äter och dricker som hon ska så!

Och dom är verkligen jättefina, vill träffa dom och dig! :(

2012-02-21 @ 13:02:48
URL: http://moakampl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0