Celine

Red Celine idag, hon är fantastisk alltså. Hon har inte gått sen i julas och var ändå väldigt lugn måste jag säga :) Tränade lite på att gå över bommar i paddocken, och det är liite läskigt tycker hon, men det släpper nog snart. Red henne på banan några varv, men det blir ju inte direkt någon ordentlig ridning när det är massa snö och när hon inte har gått på så länge, så sedan red jag lite i hästarnas andra hage istället.
Är lite bekymrad över Celines trav. Hamnar i sån fruktansvärd obalans... Men jag antar att det är för att jag inte känner henne så bra än. Red inte henne så mycket i höstas för vi ville att hon skulle få tid att känna sig trygg hos oss, så vi ställde inte så mycket krav. Men vi ska komma igång i vår :D
Har en liiiten film på några galoppsteg. (äntligen en häst som inte studsar i galoppen, haha ;))
Jag antar att jag får dåligt betyg av er som bryr er om outfitar med min "snygga" overall tillsammans med det röda schabraket? ;D
>

Kommentarer
Postat av: Moa Kampl

Åh ni är så grymt fina tillsammans Sofy! Försök ha nån som fotar/filmar varje gång du ska rida nån utav hästarna, det är så spännande och så fina bilder! Och dessutom så passar du som handen i handsken med dina hästar. Kram på dig! ♥♥

2012-02-12 @ 19:52:01
URL: http://moakampl.devote.se
Postat av: Sofy

Aww, det var det gulligaste någon nånsin sagt till mig <3 Taaaackk Moa :D <3

2012-02-12 @ 19:56:38
URL: http://smedbergsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0