Härlig dag!

Hade en underbar dag idag! Kanske berodde det lite på det vackra vädret också. Fick ett antal vårkänslor :D
Jag red iallafall ut på Meggie och mamma red Celine. Pappa och Martin hängde med och gick med Ella. Det var jättemysigt :D
Dock hostade Meggie några gånger. Det kanske är vanligt när de har dålig kondition och anstänger sig på vintern... jag vet inte, men jag känner en liten gnagande oro i magen... Men jag tror inte det är någon fara.
Vill så gärna kolla på en hopptävling som är i Värnamo imorn. Behöver testa min kamera inför påskens hopptävlingar där. Har nämligen fått önskemål om att fotografera där då. Men tyvärr så verkar det inte bli att jag åker dit för mina föräldrar ville bara skjutsa åt ena hållet. :(
Jag vill ha körkort ><
Här kommer iallafall lite bilder från dagen :D
Älskling och Ella <3
Jag, Meggie, mamma och Celine :) Tycker att det är gulligt att både
Meggie och Celine blundar x)
Igen fast med Ella och Alex i bakrunden :)
I full galopp :D
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0