Sjukling...

Meggie har hostat lite till och från nu i vinter. Vi har tänkt att det nog bara är för att hon anstränger sig när det är kallt och dessutom inte har världens bästa kondition. Men nu har det blivit riktigt dåligt. Hon hostar även när hon är i hagen och inte anstränger sig. Tidigare ikväll när vi hängde ut höpåsarna tog hon bara några tuggor. Hon verkade inte alls sugen på att äta. Jag och mamma blir lätt oroliga så vi var ute nu för några minutersen och kollade till henne. Då stod hon långt bort från lösdriften och de andra, och bara hängde med huvudet. Hon var inte alls pigg! Känns så ledsamt att se henne så annorlunda. Hon brukar aldrig vara så hängig.
Nu har vi bäddat åt henne i lösdriften och ska försöka låta henne vara. Detta är väl ingen jätteallvarlig sjuka... Men jag är ändå ganska orolig... Om hon inte är frisk i helgen så kommer jag inte vilja åka iväg till Göteborg :(
Kan inte fatta att min starka madam har blivit så svag. Känns hemskt att se :(

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh, vad lik Enya hon är på denna bilden.

Och, blir verkligen ledsen av att läsa att hon inte mår helt bra, hoppas att hon blir bättre riktigt snart!



Kraaam. <3

2012-02-20 @ 08:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0