HJÄLP?!

Har äntligen lyckats fånga lite fler av Meggies mysko studsningar på film så jag kan visa.
Jag börjar bli deprimerad av att hon håller på så. I början var det ytterst lite men nu har det blivit mer och mer. Har till och med tappat tyglarna några gånger... Jag vill så gärna veta varför hon gör så. För det känns som hon gör det för att något är fel. Är det jag som gör fel? Eller är hon bara lat och protesterar för att hon inte pallar "jobba"? Någon som har nån tanke om vad det kan vara?

Kommentarer
Postat av: Julia

I vilka situationer gör hon så? Eller är det bara helt random stunder :o?

2012-01-07 @ 01:27:46
URL: http://follow.blogg.se/
Postat av: sofy

När vi rider i paddocken eller i hagen. Dock aldrig när vi rider ut :s

2012-01-07 @ 01:40:16
Postat av: Julia

Vad skumt :o... Valle har också gjort så innan, när jag har ridit i hagen. Vet dock inte hur/när han slutade med det x)

2012-01-07 @ 01:44:39
URL: http://follow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0