Nytt år = Nya mål!

Är lite efter med att välkomna det nya året med nya mål. Men bättre sent än aldrig :D
Mina mål inför 2012:
Hästar:
  • Komma över min hopprädsla
  • Börja hoppträna med Meggie
  • Delta i en Clear round med Meggie
  • Träna dressyr med Celine
  • Få Alex att sluta spänna sig i paddocken
  • Hitta en bra metod som får Cendy att bli bättre i benen
  • Lära Celine att hoppa
Bryr mig egentligen inte om höjden när det gäller hoppning, men har haft funderingar på att sätta ett "höjdmål" för mig och Meggie, vilket blir 70cm :)
Vardag:
  • Få bättre kondition
  • Ta tag i skolarbetet och inte alltid låta hästarna eller datorn gå före
  • Vara en bättre flickvän
  • Skaffa tjejkompisar
  • Se till så att Ella lär sig alla "grunder" som valp
  • Utvecklas som fotograf
Får väl se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0