Ointressanta smågrejer...

Hej :)
Har lyckats vända som fan på dygnet! Har gått upp klockan tre eller fyra på eftermiddagen de senaste dagarna. Det är faktiskt ganska hemskt.
Var hos en klasskompis på nyår och firade :) Efter det så åkte vi hem till Martin och idag kom jag hem. Har saknat min Ella som tusan! <3
Hade sett fram emot att lägga upp lite bilder här eller på min dayviews men såklart så glömde jag kameran hos Martin!

Funderar fortfarande på mina planer och mål för det nya året. Hade tänkt att vara lite mainstream och lägga upp lite sånt som alla andra gör :)

Känner mig ganska okoncentrerad just nu eftersom pappa satte på ett intressant program på tv!
Så jag skriver lite senare ikväll också :)

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Vill du tjäna pengar på din blogg? För varje ny värvad medlem tjänar du 70 kr! Förra månaden tjänade jag 1010 kr och denna månaden så kan jag komma upp i samma summa om inte mer igen om du klickar på annonsen över min header och blir medlem där! Då kan även du tjäna pengar på DIN BLOGG!



Tack för du tog dig tid att läsa! <3

2012-01-03 @ 21:26:10
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0