Vinter och snöö :D

Klockan är tio över två, hoppas på att jag kan bli trött och somna snart så jag inte sover bort hela dagen imorn. För jag vill så gärna rida Meggie i snön! :D Hoppppppaaaaas att det blir bra väder :D:D:D  Är så taggad inför det just nu! :D Fast tyvärr är det mycket som kan hindra. Att jag får svårt att sova inatt och sover hela dagen imorn istället, att det blir dåligt väder, att jag inte lyckas övertala mamma att vara hemma istället för att åka till stan... Om mamma inte går att övertala så får jag hoppas att Martin inte åker hem så att han kan hjälpa mig istället :) Tur att jag har en hästvan pojkvän :D
Nu tittar jag, ricke och martin på Hannibal Rising, sen ska jag nog sova. Är nog bäst att stänga av datorn annars fastnar jag här hela natten.
Lägger in en vinterbild på min isbjörn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0