Charmtroll!

Allt flyter på bra nu med hästeriet, som vi brukar säga här hemma. Sofie, som är medryttare till Celine, var här och provred henne i söndags tror jag, och igår var vi ute en sväng i skogen. Jag på Meggie och hon på Celine.
Det känns som att något lyft från min mage. Jag har haft endel ångest långt inne i mig över att jag inte rider tillräckligt ofta. Jag har två hästar som jag måste få upp i kondition, men jag har inte klarat av det på egen hand. Så nu känns det jätteskönt att Sofie börjat rida Celine.
Och nu har jag även börjat sätta igång Meggie igen! Har inte ridit henne på jättelänge eftersom hon har haft hovböld och jag är sååå glad över att få sitta på hennes rygg igen. Jag älskar den hästen. Hon är ett riktigt charmtroll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

åh vad fin Celine är! :'D

2012-07-05 @ 22:06:27
URL: http://meandmyhorse.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0