Halmstad och hästshopping!

Har varit i Halmstad i helgen. Åkte dit med Martin, Elliot och Hulda och bodde ensamma i vår sommarstuga som ligger precis vid stranden! Det var jätteroligt, och kändes extra romantiskt eftersom vi var två par :)
Igår kväll åkte jag till Martin, men kände att jag varit ifrån Ella för mycket så jag tog faktiskt med den lilla busen. Hon verkar trivas väldigt bra här, och hon är helt galen i Martins föräldrar, och de är lika galen i henne. 
 
När vi var i Halmstad passade jag på att gå in i en jättemysig hästaffär! 
Köpte tre stycken Magic Brush, och hårsnoddar till Meggie, eftersom hon blir så varm av all man!
Och så även ett par sjuuukt snygga stigbyglar (a) 
Allt gick på 377 kr! Inte illa för mig som är så snål! x)
 
Bilden är tagen från google :)
Och det är såklart de röda som jag har köpt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0