Kräfta!

Hallå! 
Jag är röd som en kokt kräfta! Var i Ljungby och fotograferade med Julia, och solen stekte något så våldsamt så jag har fått sån fruktansvärd bränna. Men det var roligt iallafall :) Fick äntligen testa mitt nya objektiv! Det är superbra! Dock har jag problem med autofokusen så jag har fått använda mig av den manuella idag och det är lite stressigt när man fotar rörligt motiv. Men jag är nöjd med de flesta bilderna :)
Håller på att lägga in de på min hemsida nu!
 
Igår red jag Meggie på banan och Martin filmade lite :) Tänkte lägga upp någon film från det någon av de kommande dagarna. 
Red Celine idag och mamma tog lite bilder. Men jag orkar inte lägga in något nu, för jag är jättetrött. Vill bara lägga mig och kolla på Lost och gosa ner mig i sängen...
Det ska jag göra nu!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0