stallet.se

Hejsan hoppsan :)
Sitter hos Elliot med Martin, Alfons och Emil. De spelar något drygt TV-spel och jag sitter lite vid datorn. 
Har fastnat vid stallet.se igen. Haha. Har haft mina perioder med det och jag tycker faktiskt det är roligt. Det handlar mycket om att kunna använda sin fantasi i photoshop och ta fina bilder på hästar men även hundar, katter och kaniner. :)
Dock så tycker jag att de har gått lite för långt när det gäller användning av riktiga pengar. Det finns ett så kallat "guldmedlemskap" som gör att man får tillgång till lite extra grejer som kostar 25 kr om man ringer och 15 kr om man smsar. Sen kan man även köpa 100 "stallpengar" för 10 kr om man betalar med sms. Man kan även få 4000 "stallpengar" om man betalar 200 kr med sitt bankkort. Tycker det är lite överdrivet då det inte går att göra någonting utan varken stallpengar eller guldmedlemskap, och på denna sidan sitter inte bara folk i min ålder utan yngre barn i 10årsåldern. Det borde nästan inte vara okej om ni frågar mig. 
Jag minns när jag var 11-12 något såntdär och köpte massa stallpengar och guldmedlemskap, och mamma och pappa fick massa räkningar på det och det spelade ingen roll hur mycket de skällde på mig, jag var som beroende. 
Lugnade väl ner mig lite sedan och har genom alla dessa år samlat ihop endel av dessa "stallpengar" så jag klarar mig nog x) 
 
Jag har ju lovat bilder från falsterbo men de är hemma och jag är ju som sagt hos Elliot så det får bli någon annan dag :)
Hare bra!
 
Langar en bild på mig och min älskade Ella <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sv: Tack!:)

2012-07-17 @ 23:56:29
URL: http://teamkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0