Tekniska prylar som krånglar...

Åh vad less jag blir!
Jag köpte en extern hårddisk för fyra årsen, och nu i höstas blev den full så jag fick en ny i julklapp. Men den nya slutade helt plötsligt att fungera för någon månad sedan och har fortfarande inte fått den lagad. Och nu idag tänkte jag ta fram några fina bilder på Cessna från den gamla hårddisken och lägga upp på bloggen. Men nu fungerar inte den heller!!! Den glappar och det står att jag måste formatera om den... Om det inte går att rädda innehållet så vet jag inte vad jag gör. Jag har bilder och filmer på den sen fyra år tillbaka och som tar upp 500 gb. Kommer förlora massa fina minnen... Jag blir så irriterad när tekniska prylar ska krångla :(
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på sagan om ringen på ljudbok. Vovven ska också med, hon sover alltid i min säng om nätterna och det är såååååå mysigt. Bara för att hon är så fruktansvärt söt så lägger jag in en mysig bild på henne.
Puss EllaBella <3

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Fy vad trist, sånt där ska bara funka!

2012-07-14 @ 23:18:53
URL: http://teamkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0