Shopping i Ullared ;)

Var i Ullared igår! Det var askul! Köpte massa grejer. Både onödiga och nödvändiga :)
Hästgrejer:
*Svarta ridbyxor - 299 kr
*Svartrött-randigt grimskaft - ?kr
*Svartröd borste - 12 kr
*En röd ridkofta - 119 kr
*Rött schabrak - 99 kr
*Rött ridspö - 14 kr (jag har alltid varit anti spön, men efter att celine inte varit så koncentrerad och bara struntat i vad jag bett henne göra på ridbanan så testade jag att ha spö och då blev det bättre. Men jag har bara spöt för respektens skull. Jag använder det absolut inte som någon slags "piska". Skulle aldrig göra det!
Och, ja! Jag har fnatt på rött och svart! Det är sååå snyggt. Jag har aldrig brytt mig om färgmatchningar och "outfits" på hästar och ryttare. Men Celine passar så otroligt bra i rött så jag var bara tvungen (a)
Kläder:
*Hästkofta - 159 kr
*Shorts - 129 kr
*Kisströja - 79 kr
*Röda gummistövlar - ?kr
Fotogrejer:
*Linsputs - 29 kr
*Ramar 3set- 39 kr
*Minneskort 8Gb - 99 kr
Randomgrejer:
*Anteckningsblock med häst på - 29 kr
*Minihögtalare - 69 kr
*Hörlurar - 19 kr
*Film - Unknown - 49 kr
*Film - The reef - 49 kr
*Bok - Skamfläck - 39 kr
Sen typ massa andra grejer som är ganska ointressanta :D Jag är nöjd iallafall!
Anteckningsblocket är väl egentligen inget som jag behöver... Men jag var tvungen att köpa det! Så himla fint *-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0