Svårt val

Nu har jag bestämt mig för att söka efter en medryttare till Celine.
Varför?
Jo, för hon går i hagen här hermma och är smällfet och har ganska dålig kondition trots att jag rider så ofta jag kan. Jag får lätt migrän och är ibland väldigt trött, och det gör att jag inte orkar rida mer än några gånger i veckan.  Sen ska jag även snart sätta igång Meggie nu efter hennes hovböld och då kommer det bli ännu färre riddagar på Celine.
Sen kan jag även ibland känna att Celine är lite svår för mig, så därför är det bra om någon som har lite mer erfarenhet än mig rider henne och hjälper mig att hitta hennes "knappar".
Detta är självklart ett svårt val för mig som jag gått och grunnat på länge. Celine är en så känslig häst så det är viktigt att hitta rätt ryttare... Och det är väl inte det enklaste. Men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0