Hopprädd? Nej!

Hej!
Sitter just nu och dricker smoothie! Nu är jag en äkta bloggare alltså! ;) Känns som att alla bloggerskor dricker det, haha.
Jag har så fruktansvärt mycket att göra nu för tiden känns det som. Jag pluggar, övar till vårshowen, förbereder hemmet inför finlandsbesöket, tar hand om Ella och hästarna, är med Martin, rider, fixar med affischerna till showen och massa annat. Men, sen när det lugnar ner sig så kommer jag ha tid för bloggen igen. Funderar på att ändra design, iallafall headern. Vill ha något annat, mer vårigt!
Men nu till en intressantare sak! Jag är snart där! Jag är snart av med min hopprädsla! :D Känner mig nästan säker när jag hoppar! Kommer nog alltid ha kvar lite pirr i magen när jag ska hoppa, men det tror jag inte jag är ensam om att ha! Jag är riktigt glad :D
Har hoppat Celine i "ridhagen" vid typ två tillfällen och andra gången byggde vi en terrängbana på ungefär åtta små hinder, och det gick jättebra att hoppa den. Hon tyckte det var lite läskigt men vi tog oss lugnt igenom!
Lägger in lite bilder nu och laddar upp en film snart också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0