Jag lever! :D

Jag är inte död! Bloggen är inte död!
Jag vill helt enkelt inte uppdatera varje dag. Vill inte börja känna att bloggen är som en börda så jag får ångest så fort jag inte har skrivit ett inlägg under dagen. Utan jag vill hellre skriva när jag själv känner för det. Och det brukar jag ofta vilja göra de dagarna jag rider. Dock är det inte alltid som jag hinner/har lust med det då heller. Men så får det bli ;)
Sen jag skrev det senaste inlägget har jag hunnit med att fylla arton år :D (Äntligen!) Har dessutom varit på GBGHORSESHOW :D Det var riktigt kul :D Kommer nog skriva ett inlägg om det och bjuda på lite bilder.
I onsdags red jag Meggie barbacka en sväng i skogen. Hon var inte riktigt sig lik... :/ Lite hängig och hostig. Vi tror att det beror på att höet är så dammigt. Vi funderar på att ställa ut en ensilagebal med nät över i hagen istället. Men vi får se hur vi gör.
Idaaag red jag Celine :D Hon är helt underbar! Riktig duktig på dressyr och även på att hoppa trots att hon inte blivit hoppad innan. Hon har varit lite rädd för bommarna i paddocken och terräng"hindrerna" är också liiiite läskiga men hon tog sig över de iallafall :D Minns att jag frågade hennes förra ägare om hon blivit hoppad nånting och då sa hon "friesrar kan ju inte hoppa". Haha :)
Bilder från idag :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sista bilden är så himla fin! :)

Kram!

2012-05-15 @ 21:07:12
URL: http://eewmiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0