Ajajaj och The Ledge

Ajajaj. Har så fruktansvärt ont i magen. Har knarkat massa voltaren hela dagen. Har dessutom sovit väldigt mycket idag så förmodligen kommer jag ha svårt att sova ikväll. Så då ska jag passa på att göra den där filmen om Ella som jag pratade om. Hennes uppfödare är nämligen väldigt nyfiken på hur hon ser ut nu och hur hon har det här så den ska skickas till henne.
På tal om film så har jag äntligen gjort klart min tredje bloopersfilm! Har dock haft väldigt mycket strul med movie maker så det har tagit lite längre tid än vad jag tänkt mig. Men den är på G iallafall.
Nu ska jag glo på en film som heter The Ledge. Langar trailern som gjorde mig väldigt nyfiken på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0