NH med Celine

Sitter i Martins säng och håller på att bli döv! Han har musik på, på högsta volym och solar på elgitarren till och förstärkaren står precis brevid sängen. Buhuuuuu :< Snart ska vi iallafall dippa och se på The Ledge! Såg ju den i förgår och den var skiiitbra så jag måste visa Martin den! Fast det lär väl ta en evighet tills han kan slita sig från gitarren... Heh.
Men nu över till ett lite intressantare ämne! :D Nämligen Celine!
Hon har ju börjat springa vid sidan om hindrerna när jag hoppar henne. Det är nästan omöjligt att få henne att ens gå över en bom. Men däremot funkar det alldeles utmärkt när mamma springer bredvid eller framför. Då är det helt plötsligt skitkul! x) Det påminner mig lite om den där lilla ponnyn på castingen till Ponnyakuten 1 som inte hoppade förrän ryttarens pappa sprang före xD
Men men,  iallafall så har jag börjat träna Celine från marken för att se om hon börjar lita lite mer på mig. Köpte mig en klicker, som jag även kommer använda till Ella. Har fixat en liten film från när jag hade lite så kallad NH med Celine för några dagarsen. Rider även utan träns och sadel i slutet av filmen. Vi är väl inga proffs direkt men vi gör så gott vi kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0