Stress, stress och lite annat.

Hoooh, vad allt är stressigt nu för tiden. Har inte tid för datorn vilket gör att jag känner mig ännu mer stressad eftersom jag har massa bildbeställningar från hemsidan och har även lovat att skicka lite filmer till folk. Men men, det är bara att ta sig i kragen och prioritera :)
Sitter just nu och funderar över varför typ hela min klass utom typ två hatar kungahuset... Förstår inte grejen med det. Själv tycker jag det är vackert med monarki och det ger ett bra ansikte för Sverige :)
Snart blir det kääääk och sen en kvällsritt :)
ÅÅh juste! Har haft sånna problem med att lägga upp NHfilmen med Celine på youtube, så nu kom jag på att jag ska lägga upp den på facebook och länka den här ;) Så snart kommer den upp på bloggen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

heey, fin blogg!

allt bra?

2012-06-06 @ 13:43:00
URL: http://saaandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0