Smått och gott

Tjooobree! Startar detta inlägget med en liten modernare variant av goddag.
Just nu sitter jag hemma och är hundvakt åt Ellabebisen. Vi har precis varit ute i ett par timmar. Byggde en agilitybana i paddocken som vi sprang flera varv på. Jag var helt slut efter det men Ella hade samma energi som alltid. Tänkte göra en film om Ella och lägga upp här på bloggen. De första klippen ska innehålla filmer från när hon var liten och de sista klippen i filmen ska vara de som jag senast spelade in så då kommer man verkligen att se hur mycket hon har växt och förändrats!
Har även tänkt lägga upp lite andra filmer när jag rider Celine.
Fick en kommentar om att jag inte skrivit något om Meggie på länge. Och det beror på att hon var sjuk i vintras. Hostade och hade sig, så vi har verkligen satt igång henne försiktigt och mest tagit skrittpromenader i skogen och sånt. Och jag tänkt att det känns lite ointressant att skriva om varje skrittpromenad jag tagit, de är ju inte så händelserika, och det sker ju inte alltid så mycket variation, haha. Men dock så ska jag eventuellt hoppa lite med Meggie ikväll. Kanske kommer en film om mamma eller pappa kan ställa upp och filma. :)
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0