Ella - ett år! ♥

Den här veckan har inte direkt varit en bra veckaa. Var i skolan en och en halv dag >< Hade ju ont i magen mån och tis och på torsdagen vaknade jag med sån fruktansvärd migrän att jag knappt ens kunde ha ögonen öppna. Får ta igen så mycket det går av plugget nu i helgen och nästa vecka. 
 
Men idaaaaaaag är det en mycket speciell dag! Det är nämligen så att Ella, min kära hund, fyller 1 år :D:D Jag har slått in två presenter i hushållspapper x) För hon älskar att riva och bita i det så det blir nog inga problem med att öppna x) Presenterna är ett grisöra och en pipleksak :D Sen ska hon få extra mycket godis idag! :*
Hon är sååå underbar. Kan inte fatta att jag levt i 17 år utan henne! <3
Har gjort en film med bilder och klipp från när hon var valp tills nu :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0