Hoppträning med Meggan <3

Var ett tagsen jag skrev här nu. Vill inte se uppdateringen som ett måste. Jag skriver när jag känner för det :)
 
I tisdags var jag på hoppträning utanför alvesta. Jag hade varit jättenervös för denna träning eftersom det skulle vara tre andra tjejer i gruppen också men det gick bra :D Glömde bort att vara nervös, hehe :) 
Vi tog det ganska lugnt också. Hoppade inte så högt och så mycket eftersom det var första gången Meggie var där och bara andra gången hon var iväg hemmifrån med transport och sånt. Jag tror det var ganska lagom för Meggie :) 
Meggie kändes lugn och stabil som vanligt, dock ville hon dra sig mot de andra hästarna och hälsa hela tiden x) Hon sprang åt sidan vid ett hinder, men det gööör absolut ingenting <3
 
Tänkte lägga ut lite bilder, har även en film men jag vill vänta lite med att lägga upp den. Vill inte att någon dum människa ska komma med en onödig kommentar som gör att jag tappar självförtroendet igen precis när jag byggt upp det. ^^
Men här kommer iaallafall lite bilder :) De ligger inte i någon ordning för jag orkar inte fixa det x)


Kommentarer
Postat av: Frida Dahlström

Man ser klart och tydligt hur ni utvecklas tillsammans. Himla roligt att följa! :) Ni är jätte duktiga!

Svar: Åh vad glad jag blir :D taaaaaack <3<3
Sofy | Hästblogg

2012-09-28 @ 16:40:04
URL: http://fridadahlstrom.devote.se
Postat av: Stinova

åh ni är jätte fina tillsammans :) U go Sofy ! Härligt att du har fått sånt självförtroende och vågar hoppa igen :) Maggie är jätte fin :)

Svar: Tusen tack Stinis :D <3
Sofy | Hästblogg

2012-09-28 @ 16:53:35
URL: http://nattstad.se/truthaboutme
Postat av: Stina

ojoj vad jag stavar fel xD Meggie ska det ju stå ^^

2012-09-28 @ 16:54:44
URL: http://nattstad.se/truthaboutme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0