KLÄDER <3

Halluuuu! Hinner knappt sitta vid datorn känns det som :o Skola, rida, se på tv, data, sova. Det är typ det som gäller om dagarna. Och när jag sätter mig vid datorn går tiden så fort så jag hinner inte göra det som jag har tänkt. 
 
Men jaja, jag la ju upp ett inlägg med typ tusen bilder på kläder som jag vill ha, och igår (måndag) var jag och martin i stan för han skulle köpa byxor, så då passade jag på att gå in på BikBok och pröva några av de plaggen. Men INGET av de satt bra. Jag kände verkligen att allt va fult på mig. Så jag sket i det och handlade två plagg på HM istället, som jag för övrigt är jättenöjd med :D
Ett par vinröda byxor, som var typ hälften skinnbyxor och hälften vanligt tyg (?!). Jag har sett de många gånger och frågat mig själv om de är asfula eller assnygga. Men så prövade jag de och tyckte de var skiiitsnygga :D Och så kostade de bara 99kr! Passar en snålis som jag :) Hade tänkt ta en bild på de från google eller hms hemsida men hittar ingen och jag orkar inte ta kort på de eftersom ändå ingen bryr sig x)
 
Sen köpte jag världens snyggaste tröja <3
 
Nu ska jag nana med vovven min. Natti! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0