Migrän

Idag vaknade jag med en sån fruktansvärd migrän. Jag sjukanmälde mig till de första lektionerna och tog halv 11-tåget in. Men trots alla värktabletter släppte inte migränen. Jag mådde så sjukt dåligt hela dagen och var yr och mådde illa så jag sjukanmälde mig igen till den sista lektionen och blev hämtad av mamma. 
Kom hem vid 3 och la mig och sov, sedan vaknade jag vid kvart i 8 (?!) och då hade äntligen den dumma huvudvärken släppt. 
DUMMA DUMMA HUVUDVÄRK! Jag hade planerat att klippa Meggie och även lastträna henne lite. Men sån tur var så red mamma ut en runda på henne så att hon har gått lite iallafall. Tack mor <3
Nu hoppaas jag på att kunna sova ikväll så jag orkar upp till 8 imorn, för jag ska ta bussen till Sickinge och titta på nationell hoppning. Greaat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0