Sömntuta...

Sömntuta? Nej nej. Absolut inte. Klockan är 02.18 och jag ska upp till skolan imorn vid klockan sex. Great! Jag är hemma hos Martin, Agnes är också här och vi la oss vid typ tolv. De båda somnade efter ett tag men jag har legat vaken sen dess och bara funderat över tusen saker.
Precis nyss när jag var mitt uppe i bloggandet började Agnes prata i sömnen, sedan började hon skrika på sin pappa, så försökte jag och Martin väcka henne genom att ropa på henne och då svarade hon ja, och verkade helt klarvaken. Så vi sa till henne att hon pratade i sömnen men då la hon över en kudde i vår säng och sa "där" och vi fattade ingenting och undrar vad hon menar. Så säger hon "där är kuddarna ni glömde igår" och tittar med öppna ögon rakt på oss. Så vi frågade vad hon menade och då suckar hon högt och säger "vad taskiga ni är". Sen lägger hon sig ner och sover vidare. Det var faktiskt kinda creepy. Men nu fick jag något att skriva om.Annars hade jag bara skrivit och klagat över att jag inte kan somna. Men nu ska jag ge det ett nytt försök. Godnatt människor!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha, jag kan inte sluta skratta xD Vad weird!

2013-01-08 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0