Ingen ridning

Skulle ridit Meggie idag och testat nya westernpadden som jag fick av mamma igår. Men nej, jag vaknar av att min mage bara bränner och gör så fruktansvärt ont, tar två voltaren och en alvedon, sen släpper det lite och jag somnar igen och sover till klockan ett. Sen dess har jag inte vågat röra mig knappt för jag är så rädd att få ont igen. Jobbigt att vara tjej alltså :(
Så ridningen får jag spara tills en annan gång :c
Tur att jag har världens bästa pojkvän som kommer hit om en timma och muntrar upp mig <3

Bild på den nya Westernpadden. Meggie kommer vara sååå snygg i den! Passar utmärkt eftersom jag alltid rider henne barbacka när jag inte hoppar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0